filesell

پاورپوینت با موضوع مشتري مداري و بررسي الگوي جلب رضايت مشتريان

پاورپوینت با موضوع مشتري مداري و بررسي الگوي جلب رضايت مشتريان

د انلود پاورپوینت با موضوع مشتري مداري و بررسي الگوي جلب رضايت مشتريان، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل :   تعريف مشتري ( Customer ) ازديدگاه بازار تعريف نياز (Need) معرفي نيازها و دلايل وابستگي مشتري به سازمان انتظار از محصول چگونه شکل مي گيرد؟ تقسيم بندي مشتريان بر مبناي انتظارات ضرورت مشتري مداري (وابستگي  سازمان به مشتري) تعریف مشتري مداري تعریف رضايت ( Satisfaction ) راهکارهاي جلب رضايت کارکنان مزاياي رقابتي( Competetive Advantages ) معرفي برخي مزاياي رقابتي حوزه هاي کاري CRM جهت جلب رضايت مشتريان شناخت انتظارات اصلي مشتريان درسالهاي اخير    مديريت نيازها ي مشتري مهارت هاي ارتباطي سيستم هاي حمايت از مشتري وفاداري ( Loyalty ) جديدترين تعريف و فادار ي ( ريچارد اوليور - 199 9 ) مزاياي وفاداري   قسمتی از متن: تعريف مشتري ( Customer ) ازديدگاه بازار: در فرهنگ بازار، مشتري فردي است كه توانايي خريد كالا و يا گرفتن خدمتي را داشته باشد . در اين ديدگاه مشتري درباره تأمين نيازهاي خود به خوبي مطالعه ...

توجه : فایل بالا دارای پشتیبانی و امکان پیگیری است که با کلیک بر روی (دریافت فایل) نمایش داده خواهد شد

با تشکر از انتخاب شما