filesell

پاورپوینت غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

پاورپوینت غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

پاورپوینت غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا فصل سوم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر   30اسلاید   برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا — فرایند مدیریتی ایجاد و حفظ یک تناسب ماندنی و پایدار میان اهداف و توانایی ها و منابع سازمان از یک طرف  و فرصتها ی در حال تغییر بازار از طرف دیگر. — هدف برنامه ریزی استراتژیک شکل دادن و تغییر شکل فعالیتها و محصولات شرکت ب ه نحوی که امکان دستیابی به سود و رشد هدف محقق گردد. — هدف اصلی برنامه ریزی استراتژیک کمک به شرکت تا فعالیتهای خود را به گونه ای انتخاب و سازماندهی کند که حتی در صورت بروز وقایع غیر منتظره به فعالیتها و خطوط محصولات آن خدشه ای وارد نگردد و سلامت شرکت همچنان حفظ شود.     برنامه ریزی استراتژیک مستلزم اقداماتی می باشد — 1- اداره و مدیریت فعالیتهای یک شرکت به عنوان یک ترکیب سرمایه گذاری: هر فعالیتی سود آوری متفاوت بالقوه خود را دارد و منابع شرکت باید بر اساس این سود آوری به فعالیت مربوطه اختصا ص یابد . — — 2- برآورد دقیق و درست هر فعالیت با توجه به بررسی نرخ رشد باز ...

توجه : فایل بالا دارای پشتیبانی و امکان پیگیری است که با کلیک بر روی (دریافت فایل) نمایش داده خواهد شد

با تشکر از انتخاب شما